۷ بهمن ۱۳۹۴، ۹:۰۹

رئیس هیئت جودوی قم در گفتگو با مهر:

بانوان جودوکار قمی در مسابقات قهرمانی کشور رقابت می‌کنند

بانوان جودوکار قمی در مسابقات قهرمانی کشور رقابت می‌کنند

قم - رئیس هیئت جودوی استان قم گفت: بانوان جودوکار قمی با ترکیب ۲ ورزشکار و یک مربی در مسابقات قهرمانی کشور رقابت می‌کنند.

سعید علیزاده در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: بیست و چهارمین دوره رقابت‌های جودوی قهرمانی بانوان کشور و انتخابی تیم ملی از رو پنج شنبه ۸ بهمن به مدت ۲ روز در تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در سالن شهید افراسیابی تهران برگزار می‌شود و تیم هیئت جودوی استان قم نیز با ترکیب ۲ ورزشکار و یک مربی در این دوره از مسابقات حاضر خواهد بود تا تجربیات جدیدی کسب کند.

رئیس هیئت جودوی استان قم گفت: زهراعبدالعظیمی و آسیه سعادتی در وزن منهای ۷۰ کیلوگرم اعضای تیم هیئت جودوی استان قم را تشکیل می‌دهند و مربیگری این تیم بر عهده سیما شاهزاده حمزه است که مسئولیت نایب رئیسی هیئت جودوی استان قم را نیز بر عهده دارد.

علیزاده بیان داشت: جودوی قم امسال، سال موفقی را پشت سر گذاشت و علاوه بر موفقیت جودوکاران نونهال قمی در مسابقات منطقه‌ای کشور، تیم جودوی شهید زین الدین قم در لیگ بر‌تر نوجوانان کشور نمایش چشمگیری داشت.

وی عنوان کرد: تیم شهید زین الدین قم امسال در دومین سال حضورش در لیگ بر‌تر، توانست در میان تیم‌های مدعی و پرهزینه لیگ عنوان چهارمی را کسب کرده و جامعه جودوی پایه کشور را شگفت زده کند.

رئیس هیئت جودوی استان قم تصریح کرد: در تلاش هستیم به سرمایه گذاری در رده‌های سنی پایه ادامه دهیم و همین برنامه در بخش بانوان نیز در دستور کار است گرچه عدم وجود حامی مالی همواره چالش بزرگی بر سر گسترش هر چه بیشتر رشته جودو در قم بوده است.

کد خبر 3034829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha